گفتم غم تو دارم

خرید بک لینک
دیوانه و دلبسته اقبال خودت باشسرگرم خودت، عاشق احوال خودت باشیک لحظه نخور حسرت آن را که نداریراضی به همین چند قلم مال خودت باشدنبال'>دنبال کسی باش که دنبال تو باشداینگونه اگر نیست، به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولی بی غم و محنتمنت نکش از غیر و پروبال خودت باشصد سال اگر زنده بمانی گذرانیپس شاکر هر لحظه و هرسال خودت باش...اقبال لاهوریبرچسبها: اقبال_لاهوری , دنبال_کسی_باش_که_دنبال_تو_باشد گفتم غم تو دارم...

ما را در سایت گفتم غم تو دارم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1402 ساعت: 14:27

صفحه بندی